Indywidualny numer zlecenia? Do czego mogę go wykorzystać?

Dodając zlecenie jeśli nie zrobimy nic, PlanBus.pl domyślnie nada automatyczny nr zlecenia wg. systemu kolejne zlecenie w danym roku:

Jednak obok znajduje się przycisk Zmiana, który umożliwia nam wpisanie dowolnego numeru, czy nazwy zlecenia.
Możemy to wykorzystać na przykład wpisując tam numer zlecenia jaki nadał w swoim systemie nasz Klient:

Dzięki temu na liście zleceń zlecenia będzie się wyświetlało tym właśnie numerem:

Jednak to nie wszystko! Teraz będziemy mogli je wyszukać za pomocą wyszukiwarki, podając tylko charakterystyczną część tego numeru na przykład:

Dzięki temu jeśli klient do nas zadzwoni i poda swój numer z prośbą o wprowadzenie zmian, to bardzo szybko odnajdziemy za pomocą wyszukiwarki dokładnie to zlecenie o które chodzi.
Korzyści są również w kalendarzu gdzie na paskach tras też możemy wyświetlać ten numer:

Indywidualny numer zlecenia, możemy również wykorzystać do stworzenia sobie wydajnego sytemu „Szablonów zleceń”, co zostało opisane w innym artykule do lektury którego zachęcamy: Szablony zleceń, czyli jak uprościć sobie życie!

Indywidualny numer zlecenia? Jak go wykorzystać?