Indywidualny numer zlecenia? Do czego mogę go wykorzystać?
Dodając zlecenie jeśli nie zrobimy nic, PlanBus.pl domyślnie nada automatyczny nr zlecenia wg. systemu kolejne zlecenie w danym roku:
Jednak obok znajduje się przycisk Zmiana, który umożliwia nam wpisanie dowolnego numeru, czy nazwy zlecenia.
Możemy to wykorzystać na przykład wpisując tam numer zlecenia jaki nadał w swoim systemie nasz Klient:
Dzięki temu na liście zleceń zlecenia będzie się wyświetlało tym właśnie numerem:
Jednak to nie wszystko! Teraz będziemy mogli je wyszukać za pomocą wyszukiwarki, podając tylko charakterystyczną część tego numeru na przykład:
Dzięki temu jeśli klient do nas zadzwoni i poda swój numer z prośbą o wprowadzenie zmian, to bardzo szybko odnajdziemy za pomocą wyszukiwarki dokładnie to zlecenie o które chodzi.
Korzyści są również w kalendarzu gdzie na paskach tras też możemy wyświetlać ten numer:
Indywidualny numer zlecenia, możemy również wykorzystać do stworzenia sobie wydajnego sytemu „Szablonów zleceń”, co zostało opisane w innym artykule do lektury którego zachęcamy: Szablony zleceń, czyli jak uprościć sobie życie!