Wystarczy wejść w dział Płace w głównym menu. W tym dziale znajdziemy wszystkie już stworzone rozliczenia, jeśli chcemy dodać nowe klikamy zielony przycisk „Dodaj”:
Po kliknięciu pojawi się formularz na którym definiujemy parametry nowego rozliczenia – nazwę, daty oraz kierowców:
Nazwa – jest naszą nazwą opisową danego rozliczenia np. „maj 2017”.
Daty – tutaj ustawiamy zakres dat dla których tworzymy rozliczenie, czyli dat z których zostaną wyszukane trasy. Ważna uwaga – brane są pod uwagę daty zakończenia tras, czyli w powyższym przypadku trasy, które zakończyły się w miesiącu maju. Zatem jeśli jakaś trasa rozpocznie się 31 maja a zakończy 1 czerwca to nie znajdzie się w tym rozliczeniu. Rozliczenia możemy tworzyć na dowolne okresy. Mogą być: miesięczne, tygodniowe, 10-cio dniowe i inne.
Kierowcy – tutaj możemy zdecydować dla których kierowców przygotowujemy rozliczenia – możemy zrobić dla wszystkich lub dla wybranych.
Po ustawieniu parametrów klikamy „Zapisz”. System wygeneruje nasze rozliczenie i przejdzie do listy rozliczeń: