O klientach wyróżnionych i ich definiowaniu kilka słów znajdziesz w tym artykule KLIK. W Kalendarzu możemy zadecydować jaki kolor ma nas informować o tym, że wybrane zlecenie należy do „klienta wyróżnionego”. Aby przejść do ustawień koloru tego klienta w Kalendarzu otwórz okno „Opcje wyświetlania” – jak to zrobić przeczytasz w tym artykule KLIK.
Kolor dla klientów wyróżnionych
W tym polu mamy trzy możliwości. Opcja „Bez zmian (domyślnie)” pozostawi kolory pasków zleceń klientów wyróżnionych zgodnie z wszelkimi poprzednimi ustawieniami.
Opcja „Kolor klienta” zgodnie z nazwą sprawi, że kolor pasków zleceń klientów wyrożnionych będzie wyświetlany niezależnie od ogólnych (stałych) ustawień kolorów pasków tras. Każde zlecenie tego klienta będzie takiego koloru, jaki został dla niego uprzednio zdefiniowany.
Najbardziej zalecaną opcją jest opcja „Stały”. Dzięki niej wszystkie zlecenia klientów wyróżnionych będą posiadały jeden, stały kolor. Najlepiej jest wybrać taki kolor, który nie jest zbliżony do żadnego innego koloru:
Sortowanie zleceń dla klientów wyróżnionych
Kolejne pole dotyczące dopasowania wyświetlania zleceń klientów wyróżnionych pozwala nam decydować o ich pozycji w Kalendarzu.
Wybór opcji „Najpierw zlecenia klientów wyróżnionych” spowoduje to, że w sekcji „Nieprzypisane zlecenia” trasy klientów wyróżnionych będę ustawiane w pierwszej kolejności od góry tabeli:
Informacje oraz instrukcje do pozostałych „Opcji wyświetlania” znajdziesz w następujących artykułach:
a) Informacje na paskach
b) Kolory pasków
c) Sposoby wyświetlania pasków
d) Dodatkowe paski
e) Dodatkowe możliwości
f) Klienci wyróżnieni