Zdarza się tak, że mamy jakiegoś ważnego klienta, którego trasy chcielibyśmy mieć w jakiś sposób wyróżnione w kalendarzu, tak by zwracały na siebie szczególną uwagę.
Dodaliśmy taką możliwość, aby z niej skorzystać należy wejść w edycję wybranego klienta i zaznaczyć opcję wyróżniony:
Następnie zaznaczamy znacznik „Wyróżniony”:
W ten sposób oznaczamy wszystkich klientów, który chcemy wyróżnić trasy w kalendarzu.
W następnym kroku przechodzimy do opcji wyświetlania w kalendarzu:
Gdzie mamy dwa nowe ustawienia:
Pierwsze z nich decyduje o kolorze pasków tras klientów wyróżnionych. Mamy tu dwie możliwości – możemy wyświetlać kolor „Klienta” i będzie on wyświetlany niezależnie od ogólnych ustawień kolorów pasków tras lub możemy ustawić jeden niezależny i stały kolor dla wszystkich tras klientów wyróżnionych. Jest to zalecana opcja. Najlepiej jest wybrać taki kolor, który nie jest zbliżony do żadnego innego koloru.
Drugie ustawienie powoduje, że w sekcji „Nieprzypisane zlecenia” trasy klientów wyróżnionych będę ustawiane w pierwszej kolejności od góry tabeli.
Zalecamy korzystanie z obydwu ustawień! Oto przykład kalendarza z włączonymi trasami klientów wyróżnionych: