Zarządzanie flotą to m.in. dbałość o stan techniczny pojazdów a tym samym bezpieczeństwo pasażerów.
Drobna usterka może zamienić się w kosztowną naprawę jeśli od momentu jej obserwacji nie podejmiemy konkretnych działań takich jak jej zanotowanie i zaplanowanie szybkiej naprawy. Jak usprawnić proces naprawy usterek by nie ponosić niepotrzebnych kosztów i zapewnić bezpieczeństwo klientów?
Z pomocą przychodzi Centrum Usterek w PlanBus.pl
Jak to działa?
W momencie zaobserwowania usterki kierowca może ją zgłosić do biura firmy. Ma do wyboru kilka form komunikacji: SMS, email lub telefonicznie.
Najwygodniejszą formą jest wysłanie wiadomości SMS na indywidualny numer pochodzący z bramki SMS. W jej treści zamieszcza numer rejestracyjny pojazdu oraz opis usterki.
Zgłoszona przez kierowcę w formie wiadomości SMS usterka jest natychmiastowo rejestrowana w PlanBus.pl w SMSowym Centrum Usterek i automatycznie przypisywana do pojazdu.
W podobny sposób można zgłaszać usterki za pomocą wiadomości e-mail. Na indywidualny adres e-mail, kierowca wysyła wiadomość, która tak jak w przypadku SMS zawiera tablicę rejestracyjną lub numer boczny pojazdu oraz opis usterki.
O każdej nowej usterce dowiesz się natychmiast bez względu na to co aktualnie robisz będąc w aplikacji PlanBus.pl. Otrzymasz powiadomienie w postaci ilości nowych usterek pojawiającym się w głównym menu obok linku Pojazdy:
Informacje o wszystkich usterkach są zawsze widoczne jest w Kalendarzu w dymku pojazdu. W ten sposób szybko możesz sprawdzić stan wybranego pojazdu i zdecydować o przypisaniu do trasy:
Listę wszystkich usterek znajdziesz w dziale Pojazdy w zakładce Usterki:
W przypadku zgłoszenia telefonicznego, usterkę można również zgłosić za pomocą panelu aplikacji:
Zobacz jakie to proste!
Zobacz również inny dodatek z PlanBus.flota
Brzmi dobrze, prawda? 🙂
Przekonaj się sam, jak działa PlanBus.pl
Na taki system czekała Twoja firma!
Umów się na bezpłatną prezentację!