W dniach 23-25 X 2018r w Centrum Targowym w Kielcach odbyły się targi poświęcone tematyce autobusowego transportu pasażerskiego. Były pojazdy zabytkowe były nowości z branży i pojazdy rodem z przyszłości! Dziękujemy naszym Klientom za odwiedzimy i rozmowy na temat branży
Trasy ważnego Klienta wyróżnione w kalendarzu
Zdarza się tak, że mamy jakiegoś ważnego klienta, którego trasy chcielibyśmy mieć w jakiś sposób wyróżnione w kalendarzu, tak by zwracały na siebie szczególną uwagę. Dodaliśmy taką możliwość, aby z niej skorzystać należy wejść w edycję wybranego klienta i zaznaczyć
Klienci wyróżnieni – opcje wyświetlania Kalendarzu
O klientach wyróżnionych i ich definiowaniu kilka słów znajdziesz w tym artykule KLIK. W Kalendarzu możemy zadecydować jaki kolor ma nas informować o tym, że wybrane zlecenie należy do „klienta wyróżnionego”. Aby przejść do ustawień koloru tego klienta w Kalendarzu
Dodatkowe możliwości – opcje wyświetlania w Kalendarzu
W Kalendarzu istnieją jeszcze dwie dodatkowe możliwości wyświetlania istotnych informacji – dotyczą one wydarzeń trwających w konkretnym dniu oraz przerw kierowców. Aby przejść do dodatkowych możliwości otwórz okno „Opcje wyświetlania” – jak to zrobić przeczytasz w tym artykule KLIK. Grafik
Dodatkowe paski – opcje wyświetlania Kalendarzu
W Kalendarzu, w zależności od wyboru jego modułu, wiersze mogą dotyczyć konkretnego pojazdu, kierowcy, zlecenia lub oferty. Istnieją jednak dodatkowe możliwości, które pozwolą wyświetlać ważne dla Ciebie informacje w każdym z wymienionych modułów Kalendarza. Aby się z nimi zapoznać otwórz
Sposoby wyświetlania pasków – opcje wyświetlania w Kalendarzu
Zlecenia, przypomnienia, oferty widoczne w Kalendarzu jak wiemy wyświetlane są w postaci tzw. pasków zleceń. Ich długość zależy od przedziału czasowego, który zajmują – niektóre trwają kilka dni inne kilka godzin. W zależności od wyboru formy wyświetlania Kalendarza – 1
Kolory pasków zleceń – opcje wyświetlania w Kalendarzu
Kolory pasków zleceń widocznych w Kalendarzu możemy personalizować na kilka różnych sposobów w zależności czy dotyczą one trasy turystycznej, linii czy zostały one oznaczone jako wyróżnione – bardzo dla nas ważne. Aby przejść do ustawień kolorów pasków zleceń otwórz okno
Informacje na paskach – opcje wyświetlania w Kalendarzu
Informacje na paskach zleceń możemy spersonalizować wybierając rodzaj opisu, etykiety na trasie liniowej oraz rodzaj powiadamiania kierowców. Aby przejść do ustawień informacji wyświetlanych na paskach zleceń otwórz okno „Opcje wyświetlania” – jak to zrobić przeczytasz w tym artykule KLIK. Opis
Opcje wyświetlania w kalendarzu tras
Istnieje wiele możliwości wyświetlania zleceń, ofert czy przypomnień dotyczących zasobów w widoku kalendarza. Dzięki „opcjom wyświetlania” możesz przyspieszyć swoją pracę dostosowując do swoich preferencji wyświetlane w kalendarzu informacje! Opcje wyświetlania znajdziesz klikając na ikonę w prawym, górnym rogu modułu Kalendarz:
Filtrowanie ofert po dacie wygaśnięcia
Oferta za kilka dni straci ważność, a klient nie decyduje się na realizację? Warto zapytać dlaczego i negocjować cenę, ale aby to zrobić najpierw warto zauważyć jej bliski termin wygaśnięcia. Teraz w PlanBus.pl możesz filtrować wszystkie oferty w Twojej firmie